Havas Media ir viena no straujāk augošajām globālajām mediju aģentūrām. Mēs strādājam vairāk kā 140 pasaules valstīs.
Mēs izmantojam datus, saturu un inovācijas lai veidotu jēgpilnu saikni starp cilvēkiem un zīmoliem.
Ivo mediju aģentūru vada kopš 2014.gada, turpinot mediju biznesa pieredzi, ko apguva vadot TV3 un LNT kanālu grupas reklāmas pārdošanas nodaļu.
Biznesa attīstības un vadības jomā darbojas vairāk kā 20 gadu garumā, iegūstot mārketinga un pārdošanas pieredzi globālajos uzņēmumos Coca-Cola un L’Oreal.
Kopš 2017. gada ir gan mediju, gan visas Havas grupas aģentūru vadītājs Latvijā, veicinot savstarpējo integrāciju un pilnu komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanu klientiem, lai palīdzētu sasniegt to biznesa mērķus.
Brīvajā laikā patīk spēlēt tenisu, makšķerēt un pargājieni, īpaši gar jūru.
Kasparam ir vairāk kā 20 gadu pieredze mārketingā un pētniecībā. Viens no mediju un mazumtirdzniecības pētījumu nozares dibinātājiem Baltijā, uzsākot tādus liela apjoma pētnieciskos projektus, kā TV reitingu mērīšana, reklāmas monitorings, preču izplatības un cenu indekss.
Pateicoties šīm zināšanām Havas Media ir izveidota datu un ekonometriskās modelēšanas nodaļa, kas piedāvā detalizētus mediju atdeves mērījumus visdažādākajās biznesa nozarēs.
Kaspars atbild par Havas stratēģiskā procesa, rīku, datu pārvaldes platformas ieviešanu un darbību.
Brīvajā laikā patīk kāpt kalnos, organizēt piedzīvojumu ceļojumus un producēt filmas par šiem ceļojumiem.