Havas Media ir viena no straujāk augošajām globālajām mediju aģentūrām. Mēs strādājam vairāk kā 140 pasaules valstīs.
Mēs izmantojam datus, saturu un inovācijas lai veidotu jēgpilnu saikni starp cilvēkiem un zīmoliem.

Vadības komanda

HAVAS WORLDWIDE
Ivo Rundāns Country Manager, Havas and Havas Media
Ivo Rundāns Country Manager, Havas and Havas Media

Ivo mediju aģentūru vada kopš 2014.gada, turpinot mediju biznesa pieredzi, ko apguva vadot TV3 un LNT kanālu grupas reklāmas pārdošanas nodaļu.
Biznesa attīstības un vadības jomā darbojas vairāk kā 20 gadu garumā, iegūstot mārketinga un pārdošanas pieredzi globālajos uzņēmumos Coca-Cola un L’Oreal.
Kopš 2017. gada ir gan mediju, gan visas Havas grupas aģentūru vadītājs Latvijā, veicinot savstarpējo integrāciju un pilnu komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanu klientiem, lai palīdzētu sasniegt to biznesa mērķus.
Brīvajā laikā patīk spēlēt tenisu, makšķerēt un pargājieni, īpaši gar jūru.

HAVAS WORLDWIDE
Kaspars Ulsts Strategy and Data Chief Officer, Havas Media
Kaspars Ulsts Strategy and Data Chief Officer, Havas Media

Kasparam ir vairāk kā 20 gadu pieredze mārketingā un pētniecībā. Viens no mediju un mazumtirdzniecības pētījumu nozares dibinātājiem Baltijā, uzsākot tādus liela apjoma pētnieciskos projektus, kā TV reitingu mērīšana, reklāmas monitorings, preču izplatības un cenu indekss.
Pateicoties šīm zināšanām Havas Media ir izveidota datu un ekonometriskās modelēšanas nodaļa, kas piedāvā detalizētus mediju atdeves mērījumus visdažādākajās biznesa nozarēs.
Kaspars atbild par Havas stratēģiskā procesa, rīku, datu pārvaldes platformas ieviešanu un darbību.
Brīvajā laikā patīk kāpt kalnos, organizēt piedzīvojumu ceļojumus un producēt filmas par šiem ceļojumiem.

Pakalpojumi

 

Football field. Symbolizing strategy Komunikācijas stratēģija

Padziļināts stratēģiskais process pateicoties Havas metodoloģijai un mūsu stratēģu komandai

gears and a brain stylistically together Pētījumi

Patērētāju, zīmolu, reklāmas atsauces un mediju atdeves pētījumi, ko nodrošina Havas pētījumu nodaļa

Konkurentu analīze

Dinamiska reāllaika konkurentu aktivitātes statistika jūsu datorā vai viedtālrunī

Mediju plānošana un pirkšana

Viena no lielākajām mediju pirkšanas grupām Baltijā

Hand interacting with mobile device Digital

Display Mobile E-pasta mārketings Affiliate

Performance

DMP Targeting Re-targeting Programmatic CPA pirkšana

SEM un SEO

Atslēgvārdu pārvalde un mājas lapu optimizācija

Snapshot of Hershey's Reese's Twitter profile. Social

Sociālo kontu pārvalde un Influencers marketing

Web interface of a brand design color palette Ekonometriskā modelēšana

Profesionāla analītiķu komanda ar modelēšanas pieredzi vairāk kā 10 biznesa kategorijās

Rīki

FISSION
Budžetu pārdale starp tirgiem, zīmoliem un produktiem
CONNECT
Mediju kanālu efektivitāte dažādos lēmuma pieņemšanas posmos
SPECTRUM
Mediju miksa optimizācija, mediju mijiedarbības analīze un optimālo kampaņas budžetu noteikšana
KANTAR TNS
InfoSys, SuperNova, Galileo, Outdoor Impact rīki TV, radio, preses, vides plānošanai
Gemius
Gemius Audience, Direct Effect, AdForm rīki Interneta kampaņu plānošanai un vadībai
Affiperf
Havas programmātiskās pirkšanas platforma